loading...
.::اخبار ورزشي::.
سهيل صبور بازدید : 62 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber) (زاده ۱ مارس ۱۹۹۴)، خوانندهٔ پاپ

و بازیگر نوجوان کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در سایت

یوتوب، در بین کاربران یوتوب محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، کسی که بعداً مدیر

 برنامه‌هاش شد، کشف شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ با تک‌آهنگ «یک بار»

شروع کرد و اولین اثر خود را با نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ (‎۲۶ آبان ۱۳۸۸)

 روانهٔ بازار کرد.

در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی او با نام «دنیای من ۲.۰» که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ

قبلی خود با نام «دنیای من» بود، منتشر شد و توانست در بین ۱۰ آلبوم برتر جای بگیرد. تک‌آهنگ

«عزیزم» از آلبوم دنیای من ۲.۰ در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد. موزیک ویدئوی این ترانه هم‌اکنون

پربیننده‌ترین ویدئوی تاریخ سایت یوتوب است. این ویدئو تا چندی پیش، منفورترین ویدئوی تاریخ سایت

یوتوب بود. پس از انتشار دنیای من ۲.۰ اولین تور کنسرت خود را با نام تور دنیای من آغاز کرد.

 سپس آلبوم‌های ریمیکس «دنیاهای من آکوستیک» و «هرگز نگو هرگز – ریمیکس‌ها» را روانهٔ

بازار کرد. فیلم سه‌بعدی او نیز با نام «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» که یک مستند کنسرتی است

 در ماه ۱۱ فوریه امسال به پرده رفت.

بیبر توانسته جوایز معتبری در صنعت موسیقی بدست آورد که بهترین خوانندهٔ سال ۲۰۱۰ جوایز

موسیقی آمریکا و بهترین خوانندهٔ جدید سال ۲۰۱۰ جوایز موزیک ویدیوی ام تی وی، از جملهٔ آن است.

به گفتهٔ خودش، او تحت تاثیر هنرمندان سیاه پوستی همانند هنرمند و خیرخواه فقید معاصر، مایکل

جکسون، است. او در سال ۲۰۱۱، به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه گذشته معرفی شد.

او به عنوان یکی از معروف ترین نوجوانان جهان شناخته می‌شود

جاستین در نیویورک ۱ سپتامبر ۲۰۰۹
جلد آلبوم دنیای من ۲٫۰.
این آلبوم اولین آلبوم استودیویی بیبر است. قبل از دنیای من ۲٫۰، آلبومی چند آهنگه به نام «دنیای من» که تنها ۲۵ دقیقه زمان داشت منتشر شد.
جاستین بیبر در سال ۲۰۱۰

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 770
  • بازدید کلی : 17,963