loading...
.::اخبار ورزشي::.
سهيل صبور بازدید : 74 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Frogger 2 یک بازی بسیار زیبا , کم حجم و واقعا اعتیادآور در سبک اکشن است . شما در این بازی باید قورباغه مورد نظر خودتان را از بین قورباغه های موجود در بازی انتخاب کنید و وارد باتلاق های بسیار خطرناک شوید. در این باتلاق ها موجودات ترسناکی مثل تمساح ها در کمین قورباغه شما هستند تا آن را شکار کنند . شما باید در این بازی اینقدر سریع و چالاک باشید تا بتوانید با عبور از موانع امتیاز کسب کنید و بچه قورباغه ها را نیز نجات دهید.


وب سایت فارسی زبان 

فوردانلودز | www.4downloads.ir
دانلود بازی در ادامه مطلب ...

سهيل صبور بازدید : 74 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اگر به اشتباه فایلهای سیستمتان را حذف کردید و یا اینکه بر حسب آلوده شدن سیستم برخی از فایلهای شما توسط آنتی ویروس ها حذف و یا معیوب شده است و یا اینکه هارد دیسک شما فرمت شده است. نگران نباشید چاره مشکل شما اینجاست. Power Undelete Wizard یک جادوگر واقعا حرفه ای در زمینه بازیابی افایلهای حذف شده سیستم شماست. این برنامه قادر هست درایوهای سیستم شما از هر نوع فرمتی که باشند ( NTFS , FAT32 ) بازیابی کند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 226 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


اینبار برای کاربران فوردانلودز نقشه راه های ایران به صورت وکتور و با فرمت پی دی اف آماده شده. از آنجائیکه این نقشه به صورت وکتور هست شما می توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زوم یا بزرگ نمایی کنید و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ نمایید. مسافران می توانند براحتی با بزرگنمایی و چاپ قسمتی از نقشه برای خود نقشه جاده ها را تهیه نمایند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
همانطور که می دانید استفاده از عکس های کم حجم در صفحات وب و یا در ایمیل بسیار الزامی است و باعث می شود راحت تر و سریع تر شما بتوانید تصاویر را ببینید و یا آنها را بر روی کامپیوتر خود دخیره کنید. بعضی از مواقع نیز پیش می آید که شما می خواهید تعدادی عکس را تغییر اندازه دهید. Picture Reduce Studio یک برنامه بسیار ساده و با رابط کاربری بسیار بالا می باشد که شما را قادر می سازد تنها با چند کلیک تعدادی زیادی از تصاویرتان را تغییر اندازه دهید بدون آنکه کیفیت تصاویرتان کاهش یابد . همچنین می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر خودتان را برای دوستانتان ارسال کنید و در وقتتان صرفه جویی کنید. این برنامه فرمت های BMP, JPEG, PNG, GIF ,WMF را پشتیبانی می کند .

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 82 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

انواع لوح های فشرده که شامل سی دی ها و دی وی دی ها و البته Blu-ray ها می شوند پس از مدتی استفاده در اثر عوامل مختلف دچار خرابی هایی می شوند که کپی کردن اطلاعات داخل آن ها را سخت می کند. به اصطلاح می گویند سی دی یا دی وی دی خش دارد و بخشی از اطلاعات درون آن به درستی خوانده نمی شود ؛ گاهی یک لوح فشرده قدیمی ارزش پیدا می کند و می بایست اطلاعات درون آن حتما بارگزاری شود ولی به صورت معمول امکان خواندن اطلاعات وجود ندارد. Durable Copy نام ابزاری ساده اما مفید برای همین کار است. این نرم افزار قادر است تا بدسکتورهای موجود در انواع لوح های فشرده را خوانده و محتویات داخل یک لوح فشرده را کپی کند. این ابزار ساده اما کارآمد قابلیت های دیگری هم نظیر سازگاری با انواع ارتباطات شبکه ای را برای کپی کردن فایل هایی که امکان دسترسی به آن ها غیر ممکن است را هم فراهم می کند.Durable Copy به سادگی قابل استفاده و بهره گیری بوده و می توان از تمامی امکانات آن بهره برد ؛ این امر هم به خاطر طراحی فوق العاده ساده این نرم افزار امکان پذیر شده است.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 55 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Internet Tools 1390 مجموعه ای فارسی و بی نظیر از ابزارهای اینترنت است. این مجموعه دارای اتوران فارسی و توضیحات برای هر نرم افزار به زبان فارسی است. سعی شده در این مجموعه از نرم افزارهای کم حجم و مفید استفاده شود تا دانلود آن برای کاربران آسان باشد. این مجموعه اولین مجموعه ابزار اینترنت فارسی رایگان می باشد.

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir


برخی ای ویژگی های Internet Tools 1390:
- محیط کاملا فارسی
- توضیحات برای هر نرم افزار
- محیط گرافیکی و کاربر پسند
- راهنمای نصب برای نرم افزارها
و...

لطفا شما هم در صورت تمایل برای گسترش نرم افزارهای فارسی این نرم افزار را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
سهيل صبور بازدید : 64 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Nero Burning Rom برای همه نامی آشناست . این برنامه که خیلی ها آن را به عنوان بهترین برنامه رایت انواع سی دی و دی وی دی میشناسند دارای امکانات فوق العاده قدرتمند و پیشرفته ای میباشد که در نوع خود بی نظیر است . با استفاده از این برنامه شما میتوانید با خیال راحت به رایت انواع CD , DVD , BlueRay و ... بپردازید . در اینجا برای شما نسخه پرتابل یعنی نسخه بدون نیاز به نصب را آماده کرده ایم که شامل تمامی امکانات میباشد و تنها با ۱ کلیک قابل اجراست.


وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 49 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ابزاری قدرتمند در زمینه ایجاد ، ویرایش ، ترمیم ، چاپ و دستکاری تصاویر دیجیتالی شما می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای حرفه ای و قدرتمند می باشد. توسط این برنامه می توانید برای عکس هایتان پس زمینه هایی از گل و اقیانوس و ... قرار دهید و عکس ها را در فریم های مختلف قرار دهید و تصاویر اصلاح شده را چاپ نمایید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 30 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه 142 فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ فوردانلودز دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 78 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Jetico BCWipe Total WipeOut نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های از بین بردن اطلاعات دیجیتال است که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک ایمن ترین حالت حذف اطلاعات بدون امکان ریکاوری را در اختیار داشته باشید . این برنامه که با عنوان BCWipePD نیز شناخته می شود با پاک کردن کامل دیتاهای موجود بر روی هارددرایو نظیر بوت ریکورد ها و فایلهای سیستمی می تواند گزینه ای مطمئن برای حذف فایلهای شما باشد . این نرم افزار حذف اطلاعات از درایوهایی با فرمت های FAT, NTFS, HPFS به خوبی هر چه تماتر پشتیبانی کرده و با گونه های مختلف دیسک های سخت نظیر IDE و SATA و نیز حافظه های قابل حمل مانند USB Hard Drives, Flash Memory سازگار است که طیف وسیعی را شامل می شود . اگر جز آن دسته افرادی هستید که اطلاعات محرمانه ای بر روی حافظه های کامپیوتر خود نگه داری می کنند ، استفاده از این نرم افزار را هیچ گاه فراموش نکنید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 17,439