loading...
.::اخبار ورزشي::.
سهيل صبور بازدید : 52 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در این مطلب، مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های فلسفی و حکمت آموز نیمه دوم خرداد ماه 1390 را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. جهت خواندن آن ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Chillin and Chillin3D استایل سه بعدی بسیاز زیبا برای ویندوز 7 می باشد. با نصب این استایل خاص ظاهر پنجره و نوار ابزار ویندوز 7 خود را به شکل سه بعدی در آورید. این استایل به صورت یک پکیج کامل می باشد و دارای چندین تصویر پشت صفحه نیز می باشد.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 46 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مسابقات ماشین سواری به یکی از لذت بخش ترین بازی های رایانه ای تبدیل شده است. این نوع بازی ها به خاطر جذابیتی که دارند محدویت سنی نداشته و تمامی افراد با هر سنینی را شیفته خود می سازد. بازی بسیار جذاب و زیبا و البته مهیج Rollcage Stage II دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیل رانی است. شما می توانید با استفاده از انواع صلاح ها و جنگ افزارهایی که بر روی اتومبیل کوچک شما قرار می گیرد از بازی با آن لذت ببرید. شما در این بازی با مراحل مختلف و زمین های متفاوتی آشنا خواهید شد، این بازی با حجم بسیار کم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است. شما در طی مسابقه باید از جاده های پر پیچ و خم خطرناک عبور کرده تا بتوانید برنده شوید. از ویژگی های جذاب دیگر این اتومبیل ها شکست ناپذیر بودن آنها اشاره کرد. با طراحی منحصر به فرد این ماشین های دو رویه در صورتی که ماشین شما چپ شود شما می توانید با روی دیگر این ماشین به بازی ادامه دهید. با این خصوصیت شگفت انگیز و طراحی جالب این گونه ماشین ها شما می توانید از هر موانعی رد شوید و حتی بر روی ماشین های دیگر یا سقف تونل ها و تمامی موانع به راحتی رد شوید. شما می توانید در طی مراحل مسابقه از تیراندازی و بمب گذاری و هدف گرفتن ماشین های دیگر لذت یک جنگ واقعه ای را ببرید. از جمله ویژگی دیگر این بازی امکان تک و چند کاربره بودن آن اشاره کرد. امیدارم از این بازی بسیار جذاب لذت ببرید.


 وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir


قابلیت های کلیدی بازی Rollcage Stage II:

- گرافیک مناسب بازی و حجم بسیار کم بازری
- انجام بازی به صورت یک نفره یا دچند نفره
- مناسب برای سنین مختلف
- تیر اندازی کردن و هدف گیری رقبا
- حجم مناسب نسبت به قابلیت های مناسب بازی
- سرعت بالا در نصب و اجرای بازی
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- انواع مختلفی از جاده ها و انتخاب ماشین
- عدم نیاز به سخت افزارهای بسیار قدرتمند
- هیجان بالا در انجام بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و...
سهيل صبور بازدید : 46 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امروز با یك بازی فوق العاده محبوب و معروف خدمت شما کاربران سایت فوردانلودز هستیم .
حتما همه شما نام بازی سلطان جاده ها یا King Of The Road را شنیده اید . بازی كه شاید خیلی از ما رابه یاد گذاشته بیندازد و جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب است . در این بازی شما نقش یك راننده كامیون را دارید و باید بار به مكان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید كامیون جدید بخرید یا قطعات كامیون  قبلی خود را ارتقا دهید.
این بازی واقعا ازگرافیك بالایی برخوردار است و برای هر فردی جذابیت های خاص خود را دارد اما شاید بپرسید كه این بازی رو چطور میتوانیم دریافت كنیم . هم اکنون این بازی کامپیوتر به صورت فایل فشرده شده iso در ادامه مطلب از سایت فوردانلودز قابل دریافت است.

نکته مهم : این بازی با حداقل سیستم قابل اجرا است
.


وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 29 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی جدید و بسیار جذاب و مهیج Off Road Racers که این بازی یکی از سری بازی های ماشین سواری در قلب کویر و جنگل های تو در تو است ، شما با انتخاب یک ماشین معمولی بازی را شروع می کنید در اوایل بازی همه چیز بسیار سخت و دست نیافتی به نطر می رسد اما با تلاش و کوشش فراوان می توانید مراحل سخت و نفس دیگر را پشت سر بگذارید سپس ماشین های جدید خریده و در مراحل بالاتر شرکت می کنید که هیجان بسیار زیادی در بازی وجود دارد ، این بازی هم اکنون از فوردانلودز قابل دریافت می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید. دانلود در ادامه مطلب ...

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 36 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ماشین سواری یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتر به شمار می رود که وجود نسخه های مختلف را در این عرصه دلیلی بر این مدعا هستند . اما امروز یک بازی اتومبیل رانی مسابقه ای فراهم نموده ایم که با سایر گونه های مشابه خود دارای تفاوتی بوده و آن هم زاویه ی دید دوربین و شیوه ی نمایش می باشد .
در این بازی که RealRacing Game نام دارد شما مسیر مسابقه و اتومبیل ها را از بالا خواهید و برای هدایت ماشین خود می بایست گاهی از پشت و گاهی از رو به روی آن فرمان را بچرخانید که نیازمند دقت بالایی است . دو نوع مسابقه در این بازی گنجانده شده است که شامل تک مرحله ای و تورنومنت می شود که با بردن شدن مراحل مختلف می توانید از ماشین های بهتر و سریع تر استفاده نمایید . با توجه به حجم کم این گیم تجربه حداقل یکباره ی آن را به شما پیشنهاد می کنیم .


وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 54 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Taxi 3 Extreme Rush یکی از متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری است که اوج هیجان را در آن تجربه خواهید کرد. در این بازی شما در واقع با رقبای سرسخت خود در درون خیابان های شهر مسابقه می دهید. اما این مسابقه با مسابقات معمول تفاوت دارد. چون هیچ گونه مجوزی برای این کار ندارید به همین جهت در حین مسابقه خواهید دید که یک مرتبه ماشین و یا حتی هلیکوپتر پلیس مجهز به انواع بمب افکن به دنبال شما افتاده و در صدد دستگیری شما می باشد. این جاست که بایستی توان خود را مضاعف کرده و از چنگال قانون بگریزید. انواع ماشین های موجود در این بازی انعطاف پذیری آن را دو چندان کرده. از ماشین های خیابانی امریکایی گرفته تا ماشین های مسابقه ای ژاپنی و حتی ماشین های کلاسیک آوانگارد ایتالیایی را می توانید انتخاب کرده و به رقابت با رقبای سرسخت خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل می باشد.

ویژگی های این بازی عبارتند از :

ـ گرافیک بالا
ـ موسیقی متن بسیار جذاب
ـ وجود انواع مختلف ماشین های مسابقه ای و خیابانی
ـ پرتابل
ـ تعقیب و گریز پلیسی در حین مسابقه
- و ... .

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
این بار از سایت بزرگ فوردانلودز ، بازی جدید و جذاب Crazy Serpentine را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی در سبک مسابقه ای می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 65 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی زیبای Moto Racer 2 که به جرات می توان بیان نمود یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد که لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری و تلاش برای پیروزی در این مسابقات را در وجود کاربران زنده نموده و نسبت به حجم این بازی که دارای حجم بسیار کمی می باشد دارای قابلیت های زیادی بوده که به اختصار در ادامه به حضورتان می رسانیم. از جمله ویژگی های این بازی زیبا به نوع مسابقات مربوط بوده که در حین انجام مسابقه مانند مسابقات واقعی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نمود و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید پس تمرکز و انجام تمرین های زیاد از جمله شرط های موفقیت شما می باشد همچنین در این بازی شما براحتی قادرید فضای انجام مسابقه را عوض نمایید به عنوان مثال می توانید مسابقات را در فضایی آفتابی و یا در فضایی بارانی یا برفی انجام داده که بسته به سلیقه کاربر می باشد و نیز شما می توانید در ابتدای انجام بازی میزان دشواری بازی را انتخاب نمایید و یا نوع بازی که یک نفره یا چند نفره بودن را تعیین نمایید. البته کاربران این بازی توانایی انتخاب نوع بازی نمودن را نیز داشته بدین صورت که می توانند مسابقه نداده و فقط تمرین نمایند و یا تک نفره شرایط پیست ها را بررسی نمایند و یا در مسابقات موتور سواری که خود باز چند نوع مختلف می باشد شرکت نمایند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir
سهيل صبور بازدید : 40 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با این مجموعه عظیم مطمئناً به این زودی خسته نخواهید شد و به مدت طولانی مشغول می شوید. این مجموعه شامل 101 بازی کوچک با موضوعات مختلف برای موبایل های آندروید می باشد که همگی در یک فایل نصبی گنجانده شده اند. سایت فوردانلودز دانلود این مجموعه بازی را به تمامی دارندگان گوشی های موبایل آندروید پیشنهاد می کند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 875
  • بازدید کلی : 18,068